Nə etmək istədiyinizdən asılı olaraq Figma-da əyri xətlər yaratmaq üçün qələm aləti, əyilmə aləti, forma alətləri və vektor şəbəkəsi kimi müxtəlif seçimlərdən istifadə edə bilərsiniz. Hər bir alət masaya yeni bir şey gətirir və onların birləşdirilməsi nişanlar və digər sadə yaradıcılıqlar və ya nizamsız çoxbucaqlılar və illüstrasiyalar kimi daha mürəkkəb dizaynlarla nəticələnə bilər.
Figma-da əyilmə və xətlərin formalaşdırılması haqqında bilmək üçün lazım olan hər şeyi öyrənmək üçün oxuyun.
Figma-da əyri xətləri necə etmək olar
Figma-da obyekt yaratdığınız zaman xətləri əymək üçün əyilmə və ya qələm alətlərindən istifadə edə bilərsiniz. Qələmlə xətlər yaratmaq üçün əvvəlcə bu alətə yiyələnməlisən. Qələmlə xətti necə əymək olar:
- Bir node yaratmaq üçün sol klikləyin.
- Kursordan xətt yaratmaq üçün onu dartın.
- Kətan üzərində sol siçan düyməsini sıxıb saxlayın.
- Düyünlər arasındakı əyriliyi tənzimləmək üçün siçanı ətrafa sürükləyin.
- Xətti tamamlamaq üçün sol siçan düyməsini buraxın.
- Tam bir forma alana qədər 2-dən 5-ə qədər addımları təkrarlayın.
Bükülmə aləti ilə əyrilər yaratmağa belə davam edə bilərsiniz:
- Qələm aləti ilə xətt və ya obyekt yaradın.
- Düyünlərdən birini seçin.
- Bükmə alətinə toxunun və ya seçmək üçün Ctrl düyməsini basın.
- Düyün üzərinə klikləyin və onu istədiyiniz istiqamətə sürükləyin.
- Digər qovşaqları seçin və obyektin və ya xəttin bütün kənarlarını əymək üçün onları dartın.
Bunu etdikdən sonra sürüklədiyiniz qovşaqların yanında tutacaqları görəcəksiniz. Döngələrin bucağını və mövqeyini idarə etmək üçün tutacaqlara klikləyin və sürükləyin. Bundan əlavə, obyekti əyərkən əyilmə növünü seçə bilərsiniz. Bu seçimi ekranınızın sağ tərəfindəki Dizayn panelində tapa bilərsiniz. Mümkün variantlar güzgü yoxdur, Güzgü bucağı və Güzgü bucağı və uzunluğudur.
Bir obyekti əyərkən Güzgü bucağı və uzunluq seçimini seçsəniz, hər iki tərəf simmetrik olaraq hərəkət edəcək. Tutacaqlardan birini hərəkət etdirməyə çalışdığınız zaman ikinci tutacaq hərəkəti əks etdirməyə çalışır. Asimmetrik forma istəyirsinizsə, seçimi Güzgü yoxdur olaraq dəyişdirin və ya Alt düyməsini basın və nodu dartmaq üçün sol klikləyin. Sonuncu üsuldan istifadə etdiyiniz zaman güzgü seçimi avtomatik olaraq dəyişir.
Dəyişikliklər etdikdən sonra dizaynınızı Figmaya ixrac edin.
Figmadakı qovşaqları necə çıxarmaq olar
Əgər obyektinizdə həddən artıq çox xətt yaratmısınızsa və birini silmək, lakin formanı bağlı saxlamaq istəyirsinizsə, bunu etməlisiniz:
- Silmək istədiyiniz nodu seçin.
- Klaviaturanızda Shift və Sil düymələrinə eyni vaxtda toxunun.
Əgər siz qovşağı seçsəniz və Shift düyməsini basmadan Delete düyməsini sıxsanız, seçilmiş qovşağı və ona qoşulmuş iki qovşağı siləcək, obyekti açıq qoyacaqsınız.
Redaktəni tamamladıqdan sonra redaktə rejimindən çıxmalısınız:
- Figma-da Bitdi düyməsinə toxunmaq.
- Klaviaturanızda Qayıdın, Daxil edin və ya Escape düyməsini sıxmaq.
- Boş kətana iki dəfə klikləmək (obyektinizin olduğu təbəqəyə iki dəfə klikləmək redaktə rejimini yenidən işə salır).
Figma-da əl ilə bir dairə necə yaradılır
Bəzən düzbucaqlılar, kvadratlar və ya dairələr kimi sadə obyektlərə ehtiyacınız olacaq. Bu forma alətləri belə hallarda istifadə edilə bilər, lakin bu obyektləri əl ilə necə edəcəyinizi bilmək zərər verə bilməz. Düzbucaqlılar və kvadratlar qovşaqları birləşdirərək qurulduqda, bir dairə əyilmə alətindən istifadə etməyi tələb edir. Qələm və əyilmə alətləri ilə necə bir dairə yarada bilərsiniz:
- Qələm alətini seçin.
- Bir node yaradın.
- Romb kvadratı yaratmaq üçün Shift düyməsini basıb saxlayın (Shift xətti 45 dərəcə bucaq altında hərəkət etdirməyə imkan verir).
- Sağ nöqtələrə qovşaqlar əlavə etmək üçün Shift düyməsini basıb sol klikləməklə dörd qovşağı birləşdirin.
- Dizayn panelində Vektor nişanına keçin.
- Güzgü bucağı və uzunluq seçiminə toxunun.
- Bükmə alətini seçmək üçün Ctrl düyməsini klikləyin.
- Sol klikləyin və onu əymək üçün üzərinə sürükləyin.
- Bütün dörd nodu eyni şəkildə bükün.
Güzgü bucağı və uzunluq seçimləri dairə yaratmaq üçün çox vacibdir. Onu istifadə etməsəniz, əyrilər simmetrik olmayacaq. Bununla belə, əgər siz asimmetrik dəyirmi obyekt yaratmaq niyyətindəsinizsə, Yansıtma yoxdur seçimini yandırın.
Figma-da Xətt Alətlərini Anlamaq
Figma-dakı obyektlər ən vacib alət olan qələmdən istifadə edərək çoxlu qovşaqları birləşdirərək yaradılır. Obyektləri idarə etməyin başqa bir yolu vektor şəbəkəsindən istifadə etməkdir. Standart düz xətt ilə vektor şəbəkəsi arasındakı fərqi bilmək əyri xətlər çəkərkən vacibdir.
Vektor şəbəkəsi ilə siz mürəkkəb formalar yarada və bir çox fərqli qovşaqları birləşdirə, qələmlə isə bir xətt üzərində iki qovşaq yarada bilərsiniz.
Sadə əyri və ya düz obyektə ehtiyacınız varsa, qələm aləti əvəzinə forma alətlərindən istifadə edə bilərsiniz. Bu alətlər oxlar, düzbucaqlılar, ellipslər və çoxbucaqlılardır. Bununla belə, unikal vektor obyekti yaratmaq üçün qələm alətindən istifadə etmək daha yaxşı olardı.
Qələm Alətindən istifadə edərək məşq edin
Figma-dan yeni başlayanlar üçün istifadə etmək çətin ola bilər. Bu səbəbdən, adlı internet saytına daxil olaraq bunu məşq edə bilərsiniz Bezier Oyunu. Bu veb-sayt sizə qələm alətini məşq etməyə və mənimsəməyə kömək etmək üçün hazırlanmışdır ki, bu da sonradan Figma-da ondan daha rahat istifadə etməyə imkan verəcəkdir.
Tez-tez verilən suallar
Əyrilikdə ardıcıllığı qorumaq üçün, lövbər nöqtələrini və bezier tutacaqları uyğunlaşdırmaq üçün bələdçilərdən və ya torlardan istifadə etməyi düşünün. Siz həmçinin vahidliyi təmin etmək üçün bezier tutacaqlarını bir sətirdən digərinə köçürə və yapışdıra bilərsiniz.
Figma yerli olaraq fərdi fırçaları və ya vuruşları dəstəkləməsə də, siz əsas formaları, gradientləri və effektləri birləşdirərək unikal xətt üslubları yarada bilərsiniz. Əlavə olaraq, təkmil vuruş fərdiləşdirmə seçimləri üçün üçüncü tərəf plaginlərini araşdıra bilərsiniz.